torsdag, januar 18

BZ-hetz mod københavnsk politiker

En af de charmerende indvånere i det såkaldte Ungdomshus på Jagtvej har lavet en video, der med billedmanipulation og andre effekter fremstiller Holger Sørensen, konservativ kredsformand i Kgs. Enghave som nazist, og lagt den på YouTube. (8:05) Det skriver Jyllands-Posten i dag.

Hvad er så denne Holger Sørensens - som indtil i dag var mig ganske ukendt - brøde? Jo, han startede for nogle uger siden en underskriftsindsamling mod "Ungeren". Og så er man naturligvis lovligt vildt for enhver galning og moonbat. Holger Sørensen har anmeldt sagen til politiet, skriver JP:

"Det er syge mennesker, der laver sådan noget svineri. Jeg er ikke sart, men jeg vil ikke fremstilles som nazist"

"Nazister er i min optik en flok tosser, som aldrig må få magt som de har agt. Blot fordi jeg ikke er enig med den ekstreme venstrefløj, så skal de ikke have lov til at slippe af sted med deres svinske propaganda.

"Derfor har jeg valgt at politianmelde denne video. Det er på tide, at der er nogen som trækker en streg en sandet i stedet for at stikke hovedet i sandet," siger Holger Sørensen.

Videoen er lavet af en personage, der kalder sig "Sortkapel" og har i øvrigt også været efter Bent Jensen. Denne "Sortkapel" har tilsyneladende nazier på hjernen.

Well, "Sortkapel", din aktion, som du utvivlsomt selv kalder det har netop givet en ekstra underskrift til Holger Sørensens samling. Personligt har jeg altid været skeptisk overfor net-underskrifter, men i denne sag er jeg villig til at gøre en undtagelse. Andre kan jo overveje at gøre det samme, om de ikke allerede har gjort det ved at klikke her.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Intet forbavser mig længere. Jeg blev for nylig vidne til, at hætteklædte kujoner fysisk angreb et møde på Valby Medborgerhus, hvor de trængte ind og smed med flasker, så hele tredje sal i medborgerhuset bagefter var overstrøet med glasskår og blodpletter.