onsdag, marts 4

Lev med det

Newsweek er ude med et nyt nummer. Det samme magasin, der bragte den besynderlige løgnehistorie om, at en vagt på Guantanamo havde skyllet et eksemplar af koranen ud i lokummet. Historien førte til mindst 15 dødsfald da arabiske og afghanske medier bragte den videre, og muslimer i stort tal protesterede på den sædvanlige stoiske facon. Magasinet blev senere nødt til at dementere historien, som havde vist sig at være ren digt.

Her er forsiden på det seneste nummer af New Speak Newsweek:



Skal jeg leve med radikal islam? Fandenflåmig om jeg vil!

Michelle Malkin havde det rette svar på fem-årsdagen for 9/11:


Jeg underkaster mig ikke!


Ikke i dette liv, ej heller i det næste.





Imens er Durban II på trapperne, der, hvis resultatet bliver som IOC ønsker det, vil gøre mig til en kriminel for at at sige, at islam er en religion, som er lige til at lukke op og sk*de i. I så fald vil jeg være en "samvittighedsfange," og Amnesty International vil sende mig Røde Kors pakker til mit indre eksil.

Eller ikke.

Christopher Hitchens forklarer som sædvanligt tingene bedre end jeg er i stand til:



Når selveste Hans Majestæt Barrack Obama har besluttet at boykotte konferencen, så kan vores snade-rygende udenrigsminister vel også. Det ville i det mindste sende et signal til de islamiske galninge om, at den civiliserede verden ikke længere orker at høre på deres jammer og klage. Klager som naturligvis er et tyndt dække over Islams krav om total, verdensomspændende underkastelse. Og venstrefløjserne er mere end villige til at adlyde, med naive grødhoveder som Rune Engelbrecht i spidsen.

Og efter flere generationer af rødstrømper efterhånden har feminiseret og kastreret samfundet fra top til bund, begynder visse kvinder at mærke en kildren i trussen ved tanken om at underkaste sig en rigtig mand. Og hvor finder hun en sådan mand? Naturligvis hos den ædle vilde, muslimen, som kan love hende en ansvarsfri tilværelse mod at sprede ben når som helst hendes Herre forlanger det.

Fint nok med mig, men vær venlig at blande mig udenom!

Jeg kunne selvfølgelig konvertere og have muftiernes velsignelse til at gifte mig med ni-årige piger og voldtage dem som det lyster mig, men det har jeg ærligt talt ikke behov for. Jeg synes heller ikke, det er en særligt pirrende tanke at dække min kone til i et sort lagen. Faktisk foretrækker jeg at tænke på kvinder som ligeværdige med mig, og nok så mange vers i en 1400 år gammel bog får mig ikke til at ændre min mening om dét.

Jeg har i sinde at håne, spotte og latterliggøre en hvilken som helst religion, kult, politisk ideologi og hvem jeg end synes fortjener det når det passer mig, fuldstændigt som enhver er velkommen til at håne og kritisere mig. Men jeg vil ikke leve med "radikal islam" (findes der nogen anden?) Jeg vil bekæmpe den til mit sidste åndedræt.

Ingen kommentarer: