fredag, september 19

Whaaaat??

Sig mig, har jeg sovet over mig? Er det allerede 1. april?

180 grader beretter:
Dramaserier med voldsomme scener som f.eks. DR's "Forbrydelsen" må slet ikke sendres klokken 20.00, som danskerne er vant til. Der er nemlig en EU-regel på området, gør det danske Radio- og TV-Nævnet opmærksom på ifølge business.dk. Af hensyn til børnene skal den slags udsendelser skydes til tidligst klokken 21.00.

Sig mig, var EU ikke oprindeligt en Kål- og Stolunion? Hvem F*#* har givet dette bureaukratiske misfoster lov til at bestemme, hvornår jeg må se de tv-programmer jeg har lyst til, på det tidspunkt jeg har lyst til?

Det næste logiske skridt må være, at dvd-skiver bliver kodet, så de selvdestruerer, hvis man sætter "Dracula" eller "Saving Private Ryan" på før det af EU sanktionerede klokkeslet.

Det er jo det glade vanvid. Er der da intet, der er for småt til at blive detailreguleret i dette Socialdemokratiske helvede.

Og i øvrigt har jeg ingen børn. Skal dette faktum forhindre mig i at se tv? Nu er man åbenbart rubriceret som et skadedyr som dem, der bringer passive rygere i fare. Passive seer-børn? Skal jeg stå udenfor i et forblæst skur og se fjernsyn, så eventuelle unger ikke tager skade af at få et glimt af "New York Blues"?

Hvad bliver mon det næste, et forbud mod moskeer? (/sjakalagtig latter.) Yeah right, that'll be the day!

Vor Herre til hest, og jeg har engang stemt for diverse traktatudvidelser for denne afløser for Nordkorea. Aldrig mere! Jeg angrer hermed mine synder! Så længe mine rystende fingre kan holde om en blyant vil mit kryds i stemmeboksen blive sat i Nej-feltet. Stop the EU, I wanna get off.

Ingen kommentarer: