lørdag, oktober 11

Hvad F... er meningen??

Rappenskralden ovre på Urius et-eller-andet har lavet en liste over "racistiske og anti-muslimske blogs", som hun angiveligt "overvåger." Spændt åbner man furiens hjemmeside og hvad ser man? At en anden én ikke er kommet med på listen. Jeg bliver åbenbart ikke "åndet i nakken" af damemennesket.


Dette er en skandale! Det er uhørt! En fornærmelse af den allergroveste art! En sand sjofelhed!


Here's the deal min kære "spydpige": Kommer jeg ikke omgående på den dér Stasi-liste, du har kreeret, ser jeg kun én udvej: Satisfaktion. En duel. Gerne på pistoler, men det er op til dig. Hvor du end måtte ønske. Ved solopgang mandag morgen (Fanden om jeg vil ødelægge min weekend-søvn blot for din skyld!)

I øvrigt er der kun én spydpige, og det er ikke dig! Prøv at være blot en anelse original en anden gang, tåbelige fruentimmer.

Og nu vi er ved emnet, så er det ikke et spyd, "du" (er det virkeligt sådan du ser dig selv? keep dreaming!!) holder i hånden på din ynkelige undskyldning af en blog.




Det er en lanse; tydeligvis inspireret af den oldgræske sarissa.



Men tag den trygt med alligevel, om du ellers tør møde op. Pistoler, sabler eller lanser, det er mig ligemeget.

Hvis du mod forventning ikke møder, så lad mig gentage så det forhåbentligt ikke kan misforstås: JEG FORLANGER AT KOMME MED PÅ DIN DØDSLISTE!

Når jeg nu kan stå registreret ikke alene i RKI, men også hos Aggers skrigosfære kan jeg vel også komme på din shit-list sammen med alle de andre islamofober og højreekstreme nazi-terrorister.

Hvad skal der egentligt til?


Med tak til de højreorienterede svin for at bragt denne forbløffende frækhed til mit kendskab.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rolling on The Floor Laughing, eller son det hedder på dansk: FNASAG!!!

:-D

Mikael sagde ...

FNASAG. Er det noget Jydsk?

Fniser Når A Slænger mej om på A Gulv?


Nej, jeg opgiver! :-D

(Men er dog klar til at klaske mit keyboard i panden (eller omvendt) når jeg får forlaringen!)

Anonym sagde ...

Falder Ned Af Stolen Af Grin :-D

Det er da iøvrigt uforskammet af damen at bruge Gertrud's nick, hvad mener du?

Anonym sagde ...

altså rent ud sagt - UANSTÆNDIGT! Jeg be´r dem, Frøken Heilbunth!

Mikael sagde ...

Der er visse ord, der har givet genlyd i verdenshistorien.

Lincoln: Gentlemen, the Confederets have fired upon Fort Sumter!

Armstrong: The Eagle has landed!

Camilla fra parallelklassen: Så tag mig dog! (Det var ganske vist ikke mig hun sagde det til, men lad det nu hvile.)

Og så er der Homer Simsons udødelige: DOH!!

Den sidste passer nok bedst til min situation. (/keyboard-mod-pande.wav)

Mikael sagde ...

Det er da iøvrigt uforskammet af damen at bruge Gertrud's nick, hvad mener du?

De dér venstrefløjsere har ingen fantasi. Og hvad værre er, så har de heller ingen humor!


Og for resten så er det fru Heilbunth. Hun var nemlig gift med Redaktør Heilbunth, som medlem af Ædedolkenes Klub, og ham der blev "Ydrangeret" efter en fugtig aften i København.

(Æv-bæv, jeg kan da heldigvis også korrekse!) :-D

Men tak for at minde mig om Wied, ham må jeg se at få genlæst!