onsdag, maj 9

Aggers Liste

Carsten Agger har lavet en slags Stasi-liste over blogs, han ikke bryder sig om. Et katalog over "Skrigosfæren", som han kalder det. Altså bloggere, han ikke er enig med.

Jeg blev opmærksom på hadelisten via Kimpolina, åbnede spændt linket og begyndte at scrolle.

Hmm, Urias, Polemiken, Hodja, Veritas... mit blodtryk steg mod faretruende højder. Hvorfor var jeg ikke på listen? Her sidder man i timevis og udgyder sit hjerteblod, og så er man end ikke værdig til en plads i Aggers wall of shame. Kunne man mon lægge sag an mod Agger? Det må da grænse til injurier ikke at være i hans kartotek over fascistoide samfundsfjender!

Og så, til min usigelige lettelse, fandt jeg min ringhed allernederst på siden! En sten faldt fra mit hjerte. Tak Agger. Du har glædet en gammel mand, som i sin ungdoms vår plejede at stemme på et af partierne i dit konglomerat. Ak, disse minder...

4 kommentarer:

Zonka sagde ...

Din blog hører så sandelig med i det gode selskab, næst efter at få udstedt en fatwa mod sin person eller blog må Aggers initiativ siges at være det næstbedste... Og han øger derved også de medvirkende blogs popularitet.

Mikael sagde ...

Zonka:

En fatwa.. Nu smigrer du.
Nej, så forfængelig er jeg trods alt ikke. En plads på Aggers shit list er nok det højeste jeg kan håbe på.
Men tak for dine pæne ord!

Anonym sagde ...

Der hersker vist ingen tvivl om, at din blog er med helt oppe i det røde flet – altså sådan fascistisk set!

Derudover er dine kække bemærkninger altid en fornøjelse at læse - så topkarakter herfra.

Aida

Anonym sagde ...

Kan man ikke døbe denne liste om til AGGER GAKKER's LISTE ?