onsdag, december 17

Holy Cow!!!

Et veteranfly ramte en ko under en nødlanding i England, fortæller JP. Hverken pilot eller ko kom til skade, selvom kvægdyret godt nok ser lidt rystet ud. Piloten, Rob Wotton, siger:
”Jeg var nødt til at få flyet ned med det samme, og jeg spottede en egnet mark, hvor jeg kunne se, at der gik køer rundt. De var alle på min højre side bortset fra en enkelt på min venstre side. Jeg undgik lige akkurat et hegn og berørte jorden. Og så løb den dumme ko over marken for at slutte sig til de øvrige. Jeg strejfede hende, og hun rullede af sted, men hun virkede til at være uskadt og fortsatte med græsningen."

Uheldet kan ses her.

En eller anden kreativ person har leget lidt med klippet og sat musik til. "Cows" af The Suburbs. Og lidt slowmotion skal der også til.

Ingen kommentarer: