fredag, juni 5

Henriette Kjær, du er en hesteluder!

Ændringen af Tronfølgeloven kan godt blive svær at redde hjem, skriver Berlingeren.

Den tåbelige bimbo, der i øjeblikket beklæder den uklædelige stilling som Politisk Ordfører hos de Konservative er ikke begejstret over udsigterne. I et anfald af hvad hun formentlig selv vil kalde feministisk klarhed, men som for andre kun kan tages som et udtryk for, at hun har drukket for dybt af natpotten, konkluderer hun:
Jeg har hørt rigtig mange borgerlige mænd, som går rundt og koketterer med, at de vil stemme nej. Jeg tror, det er blevet en lille modesag og et mandeoprør, hvor de siger, at nu stopper denne ligestilling. Det er denne meningsmåling også et udtryk for, og det er fuldstændig barnagtigt og latterligt

Nej Henriette, dit fortryllende lille væsen, du tager fuldstændigt barnagtigt og latterligt fejl!


Nogle gange kan man bare blive noget så...Ahhrghh....


Nu kan jeg jeg kun tale for mig selv, men jeg kan da sige så meget, at min modstand mod en ændring i Arvefølgeloven intet - og jeg gentager gerne - intet har med ligestilling at gøre. Personligt - og igen, jeg kan kun tale for mig selv idet jeg øjensynlig mangler Henriettes paranormale evner til at analysere andres motiver, så er jeg modstander af en ændring på grund af måden, denne lov bliver forsøgt vedtaget. Det er en Grundlovsændring, der bliver sneget ind ad bagdøren, mest af alt fordi både regering og opposition ønsker at hæve stemmeprocenten til EP-valget.

Det er det jeg har så meget imod. Ikke at vi en dag kan få en dronning fordi hun var den førstefødte. Det har jeg intet imod! Jeg er overbevist om, at hun nok skal klare jobbet, hvem hun så end måtte være om mindst tre generationer, til hvilken tid jeg i øvrigt forlængst vil være død og borte.

Så nej Henriette, jeg er ikke et mandschauvinistisk røvhul, uanset hvad du tror i din ynkelige blondine-hjerne. Men i modsætning til dig har jeg faktisk en smule respekt for retssamfundet, men jeg lever selvfølgelig heller ikke af at kunne ændre det med et fingerknips.

Men hvis du absolut vil se mig som en Cro Magnon-mand, så for min skyld ingen alarm. Det er jeg så officielt blevet, fra dette øjeblik at regne, takket være dit idiotiske udfald.

F*ck dig Henriette, f*ck dig og den trehjulede cykel, du red ind på Borgen på!

Og hvis du kan kalde mig barnlig og latterlig fordi jeg tager Grundloven alvorlig, så har jeg også ret til at kalde dig en Hesteluder!


En tilhænger af kvindelig arvefølge.



En modstander af kvindelig arvefølge

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg finder ofte det er bedst jeg har magt. Min nabo har det på samme måde. Med sig selv.

Vi synes begge det er bedst når vi, og ikke borgere i andre lande bestemmer hvad der skal være lov i Danmark.

Derfor stemmer vi på de, der mest vil tilbagetage suveræniteten til de af vore, naboens og mine valgte repræsentanter i Folketinget.

Det synes vi er væsentligt.

Vi stemmer begge nej til ændringer i tronfølgeloven.
Fødselstidspunkt, køn og evner er - for regenten- underordnede, det vigtigste er at borgerne har magt. At de bedste regerer.

Borgerne - i det lokale- er jo klart de bedste. Synes naboen og jeg.

Hvorfor er billedet af naboens bror placeret nederst?
Det bliver naboens søster ikke glad for.
Peter Buch