lørdag, januar 31

Iran: Harry Potter del af zionistisk sammensværgelse

Det var lige godt nok Shaitans!

Jeg var godt klar over, at Vatikanet ikke brød sig om Harry Potter, men at han skulle være et produkt af en verdensomspændende zionistisk djævle-tilbedende sammensværgelse, udtænkt for at tage magten i den ganske verden anede jeg trods alt ikke. Faktisk anede jeg ikke, at J.K. Rawlings er Zionist, men sådan er det jo med de juice: De er allestedsnærværende.

Men Muhammed (PBUH) være lovet, så har iranske eksperter nu afsløret den gruelige sandhed.



Sandelig godt, at jeg hverken har læst bøgerne eller set filmene. Jeg må fluks stille på den iranske ambassade og spørge hvor jeg melder mig under fanerne, så jeg kan være med til at bekæmpe denne dæmoni.

(H/T: Aeneas.)

Ingen kommentarer: